Idag är dagen som kommer bli helt fantastiskt bra!

Jag.är.trött! Men det kan inte hjälpas alls, klockan ringde 05:45 och det var dags att dra till förskolan. Peppen var väl inte riktigt på topp..men när jag sen 07:25 stiger innanför dörren till min avdelning och möts av ett gäng barn som skriker KAAAJSAA!!!
Då! Då vet man att man gjort ett stort avtryck! ❤️

Så fast än jag är grymt trött efter att ha sovit i max 3 timmar, så ska jag ändå göra denna dagen fantastisk!
Och sen när jag kommer hem, lär jag vara trött, men då ska jag bränna av ett Iw-intervall pass! Sen ska jag & Rasmus röja lite snabbt i källaren och sen.. Ska jag få gå och lägga mig!

Men nu, ska jag in och leka med världens bästa små människor ❤️

Puss 






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0