Friday I'm in Love

Hej Fredag, Fredag, Fredag!!!
Fast än jag fick skrapa rutorna på bilen i morse så är jag ändå pepp för denna helgen.
Nu väntar bara 4 timmar inne på skolan för att redovisa vårt experiment och sen är det "bye bye skolan" i en hel månad! Men ja, inte för att jag kommer ligga på latsidan ute på praktiken, tvärt om. Vi har massor att göra och även efter praktiken är färdig har vi uppgifter att skriva..jodå, någon som sa sommarlov eller kanske examensdagen?! Någon? Ingen? Nähä..

Men iallafall, efter skolan ska jag masa mig hem och ta en powernap. Sen bokade jag upp mig på ett Iw-pass klockan 5 som jag tänkte bränna av lite snabbt. För sen ska vi in till Linus & Sandra för att träffa deras hund som dom blivit Jourhem till. Hur fint är inte det då?!

Men ni får ha en fantastisk dag, för det ska jag ha! Ska bara få i mig en celsius först ;)
Puss puss ❤️
Innan passet igår kväll.



Tösen mår förresten mycket bättre nu. Kämpen <3




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0