Fredag, underbara Fredag

Hej mina fina vänner!
Då var det äntligen Fredag och snart helg! Och det behöver jag kan jag säga. Det har varit en hektisk vecka med förkylning och praktik och tidiga morrnar. Puh säger jag bara. 

Så det ska bli himla skönt att få vila upp sig och se till att bli ordentligt frisk tills nästa vecka. Då ska jag börja planera lite aktiviteter med barnen på min avdelning. Vi ska göra experiment tänkte jag, mest för att vi har gjort massor i skolan så vill jag nu se hur de funkar i praktiken liksom. Så det ska bli kul.

Denna helgen väntar massa kul och speciellt i kväll när jag ska till Malin för att fira hennes födelsedag! 
Sen i morgon ska jag in till Malmö och lämna Rasmus för han ska på svensexa. 
Så jag har hela lördagen för mig skälv, och jag ska plugga & sova, hahaha!! Och jag är exalterad.

Men men, nu ska jag dricka upp mitt kaffe sen ska jag in och läsa saga för barnen. Mys!

Puss 









Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0