Tisdag 8.e September

Halloj!
Dagar som dessa tycker jag är lite onödiga, egentligen. Jag börjar inte förens klockan ett i dag, och jag som inte är någon morgonmänniska sover typ till tio. Då måste frukosten och lunchen intas med typ 30-45 min mellanrum..suck!

Men nu är båda i magen iallafall, och jag ska snart cykla bort till bussen. Har som sagt bara en lektion i dag mellan 13-15, sen är det inget mer förens på Fredag. Låter chill va? Det är det inte! Jag har 5 böcker att läsa till nästa vecka, och då ska jag även börja fundera på vad vi ska ha med i vårt skriftliga arbete, hjälp liksom.
Men det löser sig bara man hara en plan :D
 
Så ja, kväll blir det lite träning och sen ska jag upp till lillasyster som fyller år i dag och fira henne. Vet att vi kommer få sjukt god mat där, flygande jacob, SÅ gott! Så jag ska köra extra hårt på iw-passet så jag kan äta lite mer ;) 
 
Puss och kram
 
 
Jag är helt förälskad i tröjan som jag köpte på H&M ♥
 
 


Postat av: Josse

Äh du får glädja dig åt att du får umgås med oss på fredag ;) Jag har min enda lektion imorgon sen långhelg med plugg :/

2015-09-08 @ 16:15:43

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0