Skolstart. peppad och hamburgerlunch

Okej, note to myself, get enough sleep!!!
Vilken dag alltså, två timmars sömn i bagaget och kursstart med massor av information, tjo..hoo..
Men jag har tagit mig igenom dagen, och just nu känns allt så jäkla bra! Och tjejerna jag hamnade i samma grupp som är så himla trevliga, och jag har faktiskt inte jobbat med någon av dom innan, så jag är spänd. Och även tjejen som jag ska skriva ihop med funkar jag med. 
 
När skolan slutade gick jag och några av tjejerna i klassen och käkade lunch på ett ställe som heter Surf Shack, rekommenderar verkligen det stället, så himla god mat! 
Sen gick jag tillbaka till skolan för att ha möte och få inlogg till tal- och ljudböckerna jag blivit tilldelad, så nu är jag verkligen på g! :D
 
Nu är jag placerad framför Idol, och nu är det bästa delen, när dom sjunger tillsammans med alla andra! SÅ HIMLA ROLIGT! :D
 
Så ja, i morgon drar plugget i gång på allvar, och jag ska placra mig framför böckerna.
 
Så så såå gott!
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0