Pluggdag och regndag

Hej på er!
Jag tycker det gick lite för fort när sommaren skulle gå till höst, fast än jag gillar hösten grymt mycket, så kan vi ju få ha kvar värmen lite till. 
Dagen har somsagt regnat bort, och jag har suttit inne framför kurslitteraturen. Tillbaka till ekorrhjulet igen, men jag är fortfarande peppad :D
 
Har tagit en paus i pluggandet för att käka lite nu, och i dag blir det pasta med pastasås för att ladda upp inför kvällens Cg/iw-pass som jag lyckades få plats på! 
 
Men jaa-a, det händer inte mycket mer idag tror jag? I morgon blir det dock födelsedagsfirande för Oskar inne i Malmö. Först skulle vi alla ut och käka på en restaurang som heter Pinchos, och sen fortsätter nog firandet hemma hos honom. 
 
Puss 
 
JOBBA, JOBBA, JOBBA!
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0