Grattis på födelsedagen

Hej finisar, hoppas allt är bra med er i dag denna underbart fina Lördag!

I dag fyller Rasmus 25 år, gamling..hihi. Så i morse fick han frukost på sängen och jag sjöng, inte så värst fint men ändå, för honom. Och så fick han lite paketer :)
Sen skulle han iväg på ett fotojobb nu i eftermiddag, så jag har underhållt mig med att verkligen storstäda hela lägenheten. Varenda skrymsle är rent nu vill jag meddela er!
 
Nu ska jag strax börja baka en jordgubbstårta till Rasmus kalas i morgon, som jag lovat honom. Är dock lite nervös för jag har aldrig gjort en tårta förr, men det kommer nog bli bra.
Funderar dock på om jag ska åka och handla lite käk först? Skulle behöva åka till Maxi för att handla lite doft- och värmeljus också. Så jag tror jag fixar det först. 
 
Hoppas ni får en trevlig Lördagkväll, och önska mig lycka till med tårtan! ;)
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0