Ge blod

Hej vänner! Då var dagens goda gärning gjord.
Och fast än jag hatar det egentligen, mest för att det gör så sjukt ont när dom sticker in kanylen, så går det ju rätt snabbt ändå..man överlever liksom ;)
 
Jag fick iallafall en filt som tack för "besväret". Nästa gång har jag gett blod 5 gånger, och jag tror man får något extra speciellt då..vet dock inte vad?
 
Vill iallafall säga att ni som är fullt friska, väger minst 50 kg och är över 18 år ska börja ge blod! Det är en fin gärning som hjälper människor i behov av blod, som är sjuka eller varit med om en olycka.
Och känslan när man vet att en så liten och simpel handlig gör skillnad och kan hjälpa någon, den är riktigt härlig ska ni veta.
Så börja ge blod!
 
Nu ska jag hoppa in i duschen sen fixa kvällsmat, och efter det väntar sängen. I morgon ska vi äntligen ut på förskolan, och jag längtar såå efter att få träffa alla barnen och få lite ny härlig energi ♥
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0