TBT: Foton från tonåren.

Jag tackar någon där uppe för att utvecklingen går framåt!
Satt och kollade igenom min gamla blogg, och även mitt dayviews konto som jag inte använt på fyra år, men har över 3000 bilder där så jag kan bara inte radera det. Och tur är väl det egentligen, för då kan man få sig ett gott skratt när man ser tillbaka på hur man sett ut och betett sig en gång i tiden...ja alla har vi varit små någon gång eller hur?!
 
Så jag har hittat några bilder som jag tänkte visa er. Enjoy!
 
 
 
Denna bild är från September 2009, alltså 6 år sedan. Ja, vad säger man? Jag hade oranget hår, och kunde inte matcha en outfit snyggt. Not to myself..färga aldrig, och jag menar aldrig håret så igen.. någonsin!
Och 18-åriga Kajsa, vad tänkte du? 
 
Skulle gissa att denna bilden är från 2008, och jag bokstavligt talat levde i denna tröjan. Jag var sååå stolt över att den faktiskt kom från Usa..waow, tufft!

Lite fler egopix. Vet att jag hade börjat med youtube här, dock på min gamla kanal som inte finns längre. Jag kommer ihåg att jag tog typ 100 olika bilder med denna outfiten och läppglanset så klart..haha!
 
Hittade en riktigt old one också. Jag är 13-14 år, och webcamen är det största som hänt ungdomarna! Jag är supersminkad på denna bilden, hade den som profilbild på kamrat huuur länge som helst. Vet dock att tröjan jag har på mig är en avklippt rätt ful t-shirt, som hade riktigt dålig passform. Men det syntes ju inte på bilden ;)
 
Ett annat fint exempel på hur underbart det var med en webcam. 3 kilo smink i huvudet, och vi tittar för guds skull inte in i kameran. Profilbild på kamrat och lunarstorm, ja dåå!
 
 
Här har vi också en oldie..tror jag går i 8.an här. Och helt ärligt.. sminket och håret? Mest håret..och luggen?! Och seriöst människa fyll i ögonbrynen! 
 
Ja om någon undrar så gick jag Estet drama på gymnasiet, om det inte är rätt självklart egentligen? Det va tre år av flams och trams.. Hade jag fått välja om i dag hade jag valt att gå samhäll eller handels. Men jag har lyckats rätt bra ändå tycker jag ;)
 
 
Åhh, du ljuva "emo-period"! "Leve friheten" eller något sådant!
Förbrukade nog en kajalpenna i månaden, och stilen jag ville ha kallades "scengirl". Måste säg att detta lätt var en av de roligaste perioderna under min tonårstid, var ute så mycket och träffade massor med människor. Jag kände även att jag hade en enorm frihet att göra precis vad som föll mig in, för alla hade redan en stämpel på oss. Så varför inte reta dom lite till?
 
 
 
Så detta var några godbitar från min tonårstid, kanske göra fler inlägg som dessa om ni tycker det är roligt att läsa och kolla på :D
 
Puss och kram
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0