Fina vänner & härlig träning

Hej mina vänner!
 
Alltså när jag vaknade i morse trode jag seriöst att jag blivit förkyld, och fick typ panik. Jag tryckte i mig berocca, ingefära med citron i varmt vatten och även Kan jang. 
Kände mig lite småkonstig under dagen, men nu framemot kvällen har jag mått bättre, och kunde bränna av ett härligt Cg/iw-pass. Ska se hur kroppen känns i morgon, då tänkte jag köra ett bodypumppass, det va ett tag sedan. :)
 
Annars har dagen varit riktigt bra!!! Fick träffat Lotta & Malin, och det va verkligen superdupermysigt! Kände jag jag behövde lite positiv energi, och det får jag alltid av dom 2. :D Härlig känsla att gå hem och vara så där glad i kroppen. ♥
 
I morgon ska vi till Malmö och dokumentera på förskolan igen för sista gången. Så klockan ringer halv 7...
det är nog bäst att jag får tummen ur och hoppar in i duschen, och sen i sängen.
 
Ha det Bäst!
 
Jag & Lottis
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0