Då var det Måndag

Hej mina underbaringar, jag hoppas ni haft en bra Måndag?!
Min har vairt bra, rätt lång och ganska trött..blev inte så många timmars sömn i natt, men det beror inte på att jag var uppe och såg på blodmånen, nej utan jag kunde bara inte sova..eller jag sov, men inte djupt. Äch, det är svårt att förklara.
Men jag har tagit mig i genom en rolig dag i skolan iallafall, och i morgon kör vi ännu en låång dag 8-15...men sen ska vi åka och träffa Sofias bebis, så himla mysigt det ska bli ♥
 
Iallafall så blev det en riktigt riktigt härligt Iw-pass i kväll, och jag krämade på rejält vill jag lova.. mina lårmuskler gör riktigt ont nu...GÖTT!!
Så nu ska jag käka lite kvällsmat, gissa vad?..filmjölk så klart! Och sen blir det en dusch och hopp i säng.
 
Puss och kram
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0