En bra Måndag!

Hej mina hjärtan!
Åh, vilken bra Måndag det varit! Åkte in till skolan, i tio minuter, för att få handledning på våran rapport. Och vet ni, vi behövde inte ändra NÅGOT! Allt som fanns var typ 4 stavfel, men resten var riktigt bra skrivet. Och när jag sa till henne att vi verkligen kämpat med texten sa hon att det syntes.
 
Så jag traskade glatt till bussen och åkte hem igen. Väl hemma blev det köttbullar, potatis och brunsås. Matlåda is the shit! :D
Sen blev det plugg, och jag kan redan varna er att om bloggen ekar denna veckan är det för att jag kommer sitta klistrad vid böckerna för att få klart allt tills på Måndag, då vi har examination. Hoppas verkligen att jag klarar det!
 
Men ja, nu i kväll blev det bodypump och jag gjorde mitt 50.e pass av 100, äntligen är jag halvvägs. Fan vad stolt jag är över mig själv! Jag kommer ju såklart fortsätta efter att de 100 passen är gjorda, men att ändå veta om att man gjort 100 pass..den känslan är riktigt göttig! :D
Så nu har jag käkat lite kvällsmat och väntar på att färgen i mitt hår ska bli klar, så jag kan skölja av det och gå och lägga mig. I morgon väntar plugg heeela dagen.
Hörs i morgon. 
Puss ♥
 
Innan-träning-selfie
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0