Det blev ett inlägg om socker..

Hej mina hjärtegryn!
Det blir ett inlägg från sängen idag, men jag tror inte det gör så mycket :)
Tänkte bara skriva in att jag nu är uppe i 42 pass, och har 58 pass kvar till hundra, och julafton som då är målet. Det ska jag fixa!

Måste börja ordna upp allt med mitt jäkla sockerberoende också..vet precis vad jag måste göra...men tror ni jag gör det?! Nej!! "Men då vill du ju inte heller"! Klart fan jag vill! Jag har trappat ner rejält mycket ska jag säga, men målet är ju att inte köpa något alls.
Så när jag var och handlade i dag slank det ner en Cola & en påse djungelvrål ( jag dör för djungelvrål!!!), tillsammans med mina morötter och dippa tills i morgon....detta är visserligen godis, men inte i mängderna jag köpte i våras..

Ex. 
En eller två cola, lite lyx i vardagen sådär..
1-2 påsar djungelvrål 
1-2 påsar surisar 
(Det brukar ju vara 5 för 20kr på maxi..så himla bra ju! )
1 färdigrätt, helst ostznitsel med bea, eller färdig fiskgratäng.
Eller så kan Det bli pommes med café de Paris-sås.
(Ja jag är helt jäkla seriös nu, ni får gärna döma mig..för sockerberoende är helvetet på jorden!!)

Men ja, lite så kan det se ut..och jävlar vad tacksam jag egentligen är för att inte min vikt sjutit i höjden mer än vad den redan gjort! 
Men som sagt, det va då och nu är nu. Jag har fortfarande mina "bad days". Men är redigt duktig med min träning och jag försöker, oftast, att äta så regelbundet jag kan.

Detta inlägget va inte alls tänkt att bli om socker.. Haha, men nu blev det så ändå :)
Ville bara slänga in en bild på mitt fina ljusarangemang som jag pysslade ihop igår med lite kastanjer.

Nu blir det sängen, skola i morgon, och kanske träning om jag hinner.
Puss och kram, kämpa på allihopa ❤️







      



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0