Tisdagsmys

Hej mina hjärtan!

Okej, den där så kallat zombie-fly-för-livet-hitta-en-stor-bli-att-köra-runt-i-och-vara-allmänt-bad-as-mardrömmen som jag vaknade upp från, låångt innan klockan skulle ringa, vara ändå rätt okej ändå. För jag har haft, och har fortfarande en jättemysig morgon nerkrupen i sängen med frukost, solotidning och datorn framför mig.
Och stort plus att vi har tv i sovrummet, så att jag kunnat se lite smått på nyhetsmorgon. Helt ärligt, hur mysigt är det inte att kolla på nyhetsmorgon?!...ja när dom har roliga ämnen att prata om så klart.
 
Idag väntar skolan mellan 13-17, ja ni läste rätt..suck säger jag bara! Dryga tider vi har, och vi ska typ ha sånna hela denna kursen. Men om man ska se något positivt, så är det ju sovmorgon/morgonmys varje morgon fram till jul. Och det är som bomull för själen, I just love it!

Så jag är hemma lite efter 18.00 i kväll, och då ska jag snabbt som attan byta om för att vara med på ett CGx pass, det var längesedan!
Under den 1 1/2 vecka som jag varit borta från träningen pga mycket i skolan och en läkande tatuering ( har kliat satan!!), så har jag verkligen suktat efter träningen. Men nu är jag igång igen, och jag måste verkligen skärpa till mig! Jag tog pre-bodytransformation bilder igår, och alltså..suck....
Nej, nu är det dags för smarta val och självdiciplin! 
 
Men nu ska jag börja byta om så smått, bussen går inte förens 11:47, men jag är ju en sån tidsoptimist att jag nog kommer stressa ihjäl ändå.
 
Ha en fin dag allihopa. ♥
 
Så jäkla mycket vardagslyx!
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0