tankar.

Hej mina hjärtan.
Jag är inte riktigt på topp just nu. Jag får inte riktigt grepp om denna kursen som jag hoppades så himla mycket på, så motivation är inte den bästa.
Jag känner att jag inte riktigt kan planera mitt liv, för jag vill göra så mycket, och jag vill gärna göra allt till 100%. Men känner att det inte riktigt funkar just nu, och det ger mig lite ångest. Speciellt när tankarna spinner rundor och man försöker hålla humöret uppe.
Men ibland är det väl helt okej att känna så, att man inte ska sätta så stor press på sig själv? Vi är ju bara människor!

Det som jag mest tänker på med t.ex. skolan är att så fort jag inte fattar något så tror jag på fullt allvar att det kommer påverka min roll som förskollärare när jag är färdig. För just nu så kan jag inte se mig själv iklädd den rollen. Jag är bara så lost, och det känns inte som att jag kan ett skit! Vad har jag lärt mig på 1,5 år?
Jag skulle nästan vilja göra om allt igen, bara för att jag nu vet hur jag ska göra och plugga.. 
 
Nej just nu är det bara jobbigt, och jag skulle helst bara vilja fly från ALLT! Åka bort och inte komma tillbaka förens på examensdagen. Det är bara jobbigt, och jag känner mig jäkligt kass!
 
 
 
 (EDIT: Det är bra att ha en bästa kompis som man kan sitta och snacka i 2,5 timme med, och få pepp och motivation. Pau du är helt jävla bäst!! Tack för att du verkligen lyssnar på mig ♥ ♥ )



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0