Släktträff

Alltså gud vilken trevlig kväll jag haft!
Kom hem från en släktträff för ca 20 minuter sedan, och vi har haft så roligt. Först blev det en riktigt god kalkonmiddag med tillbehör, och JA vi åt jäklar i det! ;)
Sen bjöds det på äpplepaj och lite senare blev det även spel. Och helt ärligt, jag älskar spel! Det är så himla roligt, och speciellt när man faktiskt kan briljera lite smått. Vi spelade spelet "När då då?", där man skulle ranka händelser i korrekt tidsordning.
Och alltså HUR roligt va inte det!! Och jag som älskar historia var ju helt extas, och ja det gjorde ju så att mitt lag vann ;) ..Dock inte bara pga mig, hade väldigt bra lagspelare måste jag säga. Rasmus, Pappa & min Farbror.
 
Nu väntar alldelles strax sängen, i morgon har vi faktiskt inget planerat så vi tar nog dagen som sen kommer.
 
Puss & Kram
 
 
Sen har vi ju även fått lite snö här nere i skåne..tror dock det mesta smält bort imorgon :(
(Är ju inte lite sugen på att ta upp julsakerna nu dock, när marken är vit och fin)
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0