Mysig Onsdag

Tjenamoss!
Då var jag ännu en gång placerad framför böckerna..men alltså det är ju faktiskt rätt roligt! 
Idag har jag träffat Sofia & lilla Belle i några timmar, och fått myst med liten bebis..åh hon luktar så gott!

Och nu är jag som sagt placerad framför lite plugg, har lite uppgifter att göra tills i morgon. 
Jag var så ambitiös igår kväll att jag satt och markerade alla sidor vi ska läsa i böckerna. Jag känner att jag kommer lägga ner väldigt mycket tid på denna kursen, och jag hoppas verkligen att kag lyckas sätta tentan i Januari, ska sträva efter det.

Dock så har träningen blivit lite lidande, men jag känner att den kan jag ta upp när som..och det är viktigare att få grepp om denna kursen just nu. Jag få se till att äta bra istället.

Men ja, tillbaka till böckerna ❤️












Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0