Hej November

I morgon är det dags...
 
..Imorgon har vi våran examination, och just nu vet jag inte om jag ska skratta, gråta, kräkas eller bara lägga mig ner och DÖ!
Suttit med Paulina i telefon i ca 2 timmar för att få lite motivation och stöd, men gud jag vill bara ha allt överstökat!
 
Tänk om jag inte förstått uppgiften, tänk om jag har förlite att prata om, tänk om alla andra har gjort sjuuikt bra och fått ut jättemycket från sina analyser..suck! Jag ska inte tänka så här, men jag tror alla göra det..
 
Usch ja, jag ska läsa igenom allt en gång till och sen packa ihop min rekvisita, det får helt enkelt bära eller brista i morgon. Jag har gjort allt jag kunnat, och verkligen suttit och pluggat som en tok hela veckan.
 
Så vi hörs i morgon, och förhoppningsvis kommer det gå jättebra ♥
 
Och hur galet är det att det redan är November?! Detta året har gått så himla fort, och det har hänt så sjukt mycket! Längtar riktigt mycket tills jag ska göra en resume av året här på bloggen.
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0