Första advent och helgen

Hej mina tomtenissar ♥
 
Då var det den första advent, och i förmiddags hade vi Linus & Sandra över på andevntsfrukost, en liten tradition vi började med förra julen, jättemysigt! Så det blev bullar, lussekatter, julmust, julskinka, clementiner och pepparkakor. Det blev en himla lång frukost, för plötsligt var klockan halv tre, och dom hade varit hos oss sen klockan 11. Så dom begav sig hemåt och jag slängde mig en stund i soffan, tills Rasmus väkte mig och sa att vi skulle ner till julskyltningen. Tråkigt nog hade lilla Trelleborg inte satsat på årets julskyltning alls, där var typ två små stånd som sålde lite polkagrisar och julkransar..tråkigt :( Men ja, vi får åka in till Tivoli i Dannmark istället.  
 
Iallafall så blev det en fullpackad helg, och vi är rätt möra då det som sagt hänt något varje dag. Myskvällen uppe hos Mia och sen släktkalaset igår.
Så nu blir det snart middag och sen ska jag fixa lite matlådor, och sen väntar soffan och en chokladtomte innan sängen kallar. Klockan ringer 05:30 i morgon, men jag slutar redan kockan 10:00, så det är ju inte alls synd om mig ;)
 
Ha en fin kväll ♥
 
 
 
Den riktiga granen kommer upp Nästa Söndag!
 
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0