Fest & Farsdag

HEJ!
Gud vilken rolig kväll det blev i går hos Linus & Sandra! Det blev en riktigt lyckas kväll där jag, Maria och Sandra tog över dansgolvet till the ketchup-song och massa andra goa låtar.
I dag mår man väl som man färjänar kan jag tänka, men vi hade himla kul iallafall?! Strax ska jag & Rasmus ner till stan för att fika, och vid femtiden ska vi hem till pappa för att käka middag och fira honom på farsdag.
Bästa pappa! ♥
 
Men nu ska jag först och främst få röva ur soffan och gå och föna håret.
Puss och kram ♥
 
Det blev rittävling där man skulle rita av sin bordsdam eller herre. Här är min och Rasmus tavlor. :)
 
Vinnaren av kvällens Quiz
 
Jag & mina fina flickor ♥
 
Jag, Sandra & Maria ♥
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0