En trött men bra Måndag!


 
Halloj Måndag!
Jag har sovit som en kratta i natt,som vanligt när jag ska upp tidigt. Det är som att jag stressar upp mig för att jag inte kan somna och har så få timmar att sova, att jag inte slappna av. Som tur var så hade vi bara en föreläsning i dag, och den flög förbi väldigt snabbt! Så när klockan slog 10:00 gick jag hem från skolan.
Gick in om Lindex och köpte pannbandet jag har på bilden, 79:-. Himla bra att ha när man har håret i hästsvans och inte vill ha mössa för det ser så tokigt ut :)

Iallafall så har jag nyss kommit hem från ombesiktningen av min bil, och denna gången gick den rakt igenom, så himla skönt! Sen fick jag även reda på att vi blev godkända på rapporten från förra kursen, TJOHOO!! :D
Och nu ska jag slänga mig i sängen i en timme för att få lite ny energi, sen ska jag öppna böckerna och plugga lite innan kvällens bodypump-pass! 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0