En Kajsahelg

Hej finisar!
Denna helgen har börjat helt i min smak. Igår blev det kvalitetstid med Maja & mamma under kvällen. Vi lagade tacos, målade i målarböcker och kollade på idol. En riktig "Kajsa-kväll" med andra ord.
Och idag fick jag äntligen träffat min bästaste och finaste och underbaraste bästa kompis i hela jäkla världen!!! Gud vad hade jag gjort utan dig Pau?!
 
Helt ärligt, jag är så lyckligt lottad över att få ha en sån som Paulina i mitt liv! Vår vänskap är så enkel liksom, haha, typ som ett väldigt bra förhållande. Vi ger och tar liksom. Även om jag är den som babblar på alltid..hihi. Så vet jag att hon verkligen lyssnar på mig och tar till sig av mina problem och glada nyheter ect..och jag gör samma för henne! ♥
Så vi fick tre timmar tillsammans idag och käkade lite lunch, eller ja det blev frukost för mig.. och sen blev det en massa snack!! Som vanligt.
 
Nu är jag hemma och har degat ner mig i soffan en liten stund med en styck Rasmus som sover i andra änden. Ikväll väntar det 25-årsfest för Linus. Så jag ska snart börja fixa i ordning mig..tror jag ska köra på klänning ikväll. :)

Puss & kram
 
Min fina lilla bambi. Ska lätt önska min en sån "vuxen-målarbok" i julklapp. Så himla fina bilder!
 
Ledsen för en grymt suddig bild. Men jag ville lägga upp den ändå, för att jag inte har så mycket bilder tillsamans med varken mamma, pappa eller Maja.
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0