Trädgårdshäng och godisnostalgi

Okej, jag lyckades ta mig ur sängen! Mamma ringde och ville ha lite sällskap, så jag cyklade dit. Sen bestämde vi oss för att åka och kolla i lite affärer, mamma ville kolla på lite saker till deras trädgård. Dock så hittade hon inget, men jag fyndade en jättefin och somrig väska. Tänkte ha den i Spanien, eller bara när vi ska till stranden i sommar.
 
Nu är jag hemma, har nyss käkat lite och ska  mysa upp mig i soffan och kolla på filmen "never been kissed" på 3.an. Blev förresten lite nostalgisk i dag, har dock varit det hela veckan, men iallafall.. Så jag köpte tablettaskar när jag var på Ica, jag var bara tvungen! Åh vilka barndomsminnen :D
 
Väska, 50 :-. Agda´s Country shop
 
Nostalgi! :D  ♥
 
 


Postat av: Junitjej

Vilken fin väska!

Svar: Tack! :D Jättenöjd med den :D
Kajsa Holmdahl

2015-05-15 @ 20:06:10
URL: http://www.junitjejen.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0