Shopping och fika

Så, det blev lite shopping trots allt. Fick äntligen köpt min shorts och hittade även lite annat smått & gott, b.la 2 baslinnen från H&M och en typ jacka eller kortare kavaj? Vet inte riktigt vad jag ska kalla den för, men fin är den iallafall.
Jag fick även en jättegosig och mysig tröja av Rasmus.
 
Nu har vi landat i soffan framför ett avsnitt av Game of thrones, fast jag tittar inte så mycket, vill mest bara gå och lägga mig faktiskt. Får dock vänta någon timme till, annars vaknar jag mitt i natten.
Iallafall så väntar en kort skolvecka denna veckan, går bara Måndag & Tisdag, och sen är jag ledig till nästa Fredag igen...kul...

Ni får ha en trevlig kväll, så hörs vi i morgon. ♥
 
Myyysig tröja, älskar den! Känner mig som en liten teddybjörn.
150:- (rea) från Intersport
 
Shorts, 99:- Gina tricot
 
Kavaj, 99:- (rea) Gina tricot
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0