Kvarg!

Alltså jag kan inte säga annat än; vilket jobb jag kommer ha sen!! :D
Barnen är så himla Goa, och jag känner verkligen vilken energi jag får av dom! Så ja om ni undrar, aktiviteten gick jättebra. Och tillslut fick jag med allar barnen. ❤️
 
Nu sitter jag och äter lite mellanmål. Har faktiskt köpt kvarg, vaniljkvarg, och jag avskyr kvarg. Men jag tänkte ge det en chans till. Dock så tänker jag aldrig mer stoppa naturellkvarg i munnen! usch, spott och fräs! Jag håller mig till smaksatt.
 
Så snart blir det träning också, men så sjukt konstigt det känns att vara i gång igen! Man är lite seg får jag allt säga. Men det är inte så konstigt egentligen?! Var borta nästan tre veckor från gymmet sammanlagt under toughest, 2 innan och 1 efter..
Men snart ska vi ner och pumpa biceps!! :D
 


 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0