Chillördag och Toughest

Hej på er!
VIlken Lördag detta kommer bli! Jag har inget plugg över huvudtaget och behöver inte läsa en enda bok, om jag nu inte skulle vilja det självmant..och plus att det är eurovision i kväll också, heja Måns!
Iallafall, så var så trött när jag kom hem igår, så jag orkade inte sätta mig framför datorn. Men Rasmus fick ut mig en lite runda iallafall, och vå åkte till en restaurang och käkade hamburgare, och fy så gott.
Sen blev det bara soffan för resten av kvällen.
 
Idag ska jag inte göra något alls, Rasmus är iväg och fotar bröllop hela dagen, så jag får underhålla mig själv, och det gör jag bra ;)
 
Ska fixa lite frukost nu tänkte jag, och sen sitta och kolla på toughest live i stockholm på tv 12. Ska även skänka en stoooooor tanke till Paulina som ska springa den i dag, HEJA HEJA HEJA!! ♥
 
Parkhäng i går, så himla mysigt!
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0