bitter..

Näe..nu ger jag fan upp!
Har suttit med min dumma J*vla redovisnings-analys-skit-mög i 9 timmar, och jag är ändå inte nöjd med den!
Den är KASS, och så är det bara!
Och jag är kass för att jag inte fattar böckerna och inte hittar det jag vill i dom. Jo men tjena göra en presentation av en analys på 4 minuter, och då ska du på denna tiden referera till massa böcker och få in kursmålen...Jag orkar inte mer! :( :(
Jag vill ha sommar nu!

Jag får inte in något i min hjärna, och jag har ingen motivation eller ork att få det heller! Och så undrar jag varför alla andra verkar så himla duktiga? Usch och fy vilken ångest jag ligger inne med! 
 
Nä, jag behöver verkligen gaska upp mig, och ta mig i kragen! Det är väl fan bara att göra? Och fattar du inte, nä men fråga då för fan?! Och fattar du inte då heller, nä men fråga igen då. Det är bara du själv som tror att folk tycker du är korkad!
Och tycker dom att du är det, skit i det! Det man inte vet har man inget ont av.
 
Nu ska jag gå och krama kudden och sluta grubbla så mycket. Det får gå som det går i morgon, jag har gjort det jag kunnat helt enkelt :(
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0