Surisar

 
Hej mina vänner!
Fredag och jag har bara spenderat min dag i sängen redigerandes youtube-videos. Har äntligen skickat in vår artikel nu, och det känns riktigt bra, äntligen kan man slappna av!

I kväll blir det bara chill, Rasmus vill att jag ska se på fotbollen med honom..meeen, fotboll är ju inte riktigt min grej ;) 
Jaja, ibland får man göra saker som någon annan vill.
 
I morgon ska jag äntligen träffa Pau igen, och vi ska luncha tänkte vi. Kommer bli en riktig långlunch, men det är bara supertrevligt.♥
 
Nu ska jag njuta av lite godis, och "surisar" är ett av mitt favorit godis.
Helt ärligt så känns det sjukt bra detta med att bara äta något på helgen, detta ska jag faktiskt klara av.
 
Puss
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0