Sommarcravings

Åhhh, sommar, sommar, sommar!! 

Denna väntan är brutal, och speciellt när solen lyser utanför fönstret men man ändå måste ha vinterjackan på sig för det fortfarande är kallt i vinden, suck! Men det gå framåt, snart har vi klarat oss igenom denna skitvinter (ja förutom julen då, den kan gärna vara längre,hihi) !
 
Men ja, det jag egentligen skulle skriva är att mitt sockerberoende åker berg och dalbana just nu. Fruktansvärt är det, och jag har fallit tillbaka 2-3 ggr. It sucks, men det är fan bara att kämpa sig vidare, inte sant?
Nu ska jag strax förbereda mig för skolan. Ja ni läste rätt, jag börjar inte förens klocka ett i dag, skönt på gott och ont. Så hela morgonrutinen förstördes ju helt när man fick äta sin lunch till frukost, haha.
 
Well well, är hemma till fyra igen, och då ska jag dra ner till gymmet lite tidigare för att springa lite på löpbandet.
Hörs!
 
 
Detta är sommar! My god, ge mig det nu!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0