Soliga Onsdag + dagens outfit

Tjohej!
Sol idag igen och jag känner hur humöret är på topp topp! :D 
Och dessutom är detta den sista dagen i skolan för denna veckan ;) ..men tro för Guds skull inte att jag är ledig för det. Haha nej verkligen inte! Jag ska läsa tre böcker ,börja skriva på vår artikel till handledningen nästa Fredag och fundera ut "situationer att göra statyer av" tills dramalektionen på Onsdag.
 
Men de händer faktiskt lite roliga saker också, inte bara plugg.
På Fredag ska jag och Rasmus ta en sväng upp till Gekås Ullared, mest för att testa Rasmus nya bil, men även för att handla något litet. Måste spara som fan till Spanien nu så att..
 
Men men, nu sitter jag lagom stressad på bussen till skolan. Ska ha en föreläsning, luncha med Andrea och börja skriva artikeln. Sen ska jag på möte hos studenthälsan för att få hjälp med pluggandet. Låter som en bra dag detta.
Och dessutom så slutar den ju på gymmet i kväll också ;)
 
Såhär ser jag ut idag.
Solbrillor- Gina Tricot
Tröja- Gina tricot
Jeansleggins- H&M
Skor-converse
 





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0