Skola, träna, äta, sova.

Hej mina vänner.
Okej denna dagen har bara flutit på i ultra speed. Kom till skolan en halvtimme innan vi skulle börja för att jag och min grupp skulle hinna prata ihop oss lite inför vår dramagestaltining. MEN..En vabbade, och två dök inte upp alls.. kul...
Jag säger inte att jag är guds bästa barn, men jag försöker iallafall göra något av min utbildning och inte bara glida på ett bananskal. Det stör mig så sjukt mycket när man redan kämpar som fan för att förstå allt som, ja allt som  man nu ska förstår på högskolan, och vissa bara skiter i allt.
 
Iallafall så blev det en rolig dramalektion ändå, då vi fick hoppa runt och bara släppa loss. Och klockan 12 satt jag på bussen hem igen för att bränna av ett konditionspass. 7 km i en rasande fart, och svetten bara forsade. Och efter kvällens biceps & ryggpass är jag helt DÖD! Så vet ni, nu ska jag faktiskt gå och lägga mig.
 
I morgon är jag ledig, så ska sticka bort och gå några kilometer till tänkte jag, och sen ska jag fortsätta plöja kurslitteratur till artiklen.
Har nog aldrig läst så här mycket böcker i hela mitt liv..
 
 
Ett bättre mellanmål.
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0