Lördag 7.e Mars

Vilken mysig Lördag detta blev då!
Först frukost uppe hos mamma med rasmus, och medan dom två höll på att spackla så passade jag på att gå igenom alla lådor i mammas källare med våra gamla leksaker i. Oj vad nostalgisk man blir när man hitta gamla dockor, barbies och duplo! 
Hittade även hundra tusentals foton från när vi va yngre också. Så ja, jag höll mig sysselsatt ;)

Efter det var jag uppe hos pappa med syster och hennes pojkvän för att fika lite. Har nyss kommit hem, och ska fixa något att käka för magen skriker efter mat!

Hittade detta tidningsurklipp på mig  från när vi tog studenten 2010. Inte ofta man hamnar på förstasidan ;)
För övrigt så är jag inte nykter för fem öre på bilden..mest så ni vet alltså.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0