Bikiniletande

Jahap, Söndag igen.
Och vilken skön helg jag haft.. lung och skön ;)
Haha, kanske inte direkt hur en helg ska vara för en 24-åring, men who cares! 
Nästa vecka lär bli riktigt lång och tuff då vi har två examinationer i slutet av månaden, så vi lär jobba som fan för att bli klara.
Anyway, så blev det en riktigt härlig löprunda med pappa innan idag, och jag känner verkligen hur lätt det börjar bli att springa de 5-6 kilometer vi brukar springa. Snart ska vi nog ta milen i ett bra tempo. Som sagt, i morgon är det 7 veckor till toughest, och jag ska verkligen kämpa för att klara av det!

Fick reda på av pappa att han fixat tröjor till oss, att springa i. Lär få dom om några veckor, tjoho!
Jaja, ni får ha en mysig Söndag iallafall. Själv ska jag vänta på att Rasmus ska komma hem efter hans träningspass, sen ska vi köra och handla. :)
 
Har föresten hittat en bikini jag vill ha till Spanien och sommaren. Tyvärr är det ju så när man har lite större boobies än andra, att man får betala liiite mer. Så denna hittade jag på Twilfit, överdelen kostar 349:- & underdelen 199:- .
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0