Spanien, bilder

Hej vänner!
Ursäkta uppehållet men jag behövde verkligen landa när vi kommit hem i gårkväll. Var hemma klockan åtta, och innan vi kommit till ro och hämtat Tösen och lite sånt så var klockan tolv. Men Gud så skönt att få sova i sin egen säng igen, det har jag verkligen saknat!
 
Och idag vaknade man upp till 17 grader och mulen himmel, men ja så är det. Allt har sin charm. Dagen har sedan består av en tripp till ikea. Vi skulle kolla på ram till vår karikatyr-tavla vi gjorde i Spanien, men vi hittade igen, så köpte lite ljus i stället ;)
 
Nu har jag placerat mig i sängen, och ska ligga här resten av kvällen och titta på film. Skulle inte förvåna mig om jag somnar snart, för jag är trött!

Men iallafall, här kommer lite bilder från vår resa. Enjoy!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0