Så hemmakär

Hjälp vad kass jag är! Bloggen har helt kommit i andra hand, im so sorry! :(
 
Men igår drog träningen igång igen efter semestern, och hjälp vad jag längtat efter den! Har så galet ont i dag, men åh så gött det är!! Blev rätt lycklig när jag fick reda på att jag jobbar rätt mycket dagtider i sommar, vilket betyder att jag kan träna på kvällen. Nej sorry, stranden är inte min grej egentligen, förutom när jag är utomlands. Så jag gråter inte precis för att jag jobbar dag :P
 
Kan också säga att sen jag kom hem i Onsdagskväll så har allt gått i ett, så klart. Ett kalas, en fest, middag och träning. Jag har varit "grumpy cat" kan jag säga. För just nu vill jag bara vara hemma! Kalla mig kärring, men jag är lite hemmakär förtillfället. Vill vara hemma, och bara vara! 
Men men, det släpper nog snart.
 
Annars då, i kväll blir det träning igen och sen ska Rasmus pappa och svåger komma hit och titta på fotboll. Och i morgon börjar jag äntligen jobba. Helt ärligt så har jag aldrig sett fram emot ett jobb så mycket som jag gör just nu. Kan ju vara för att jag jämför det med Le Donken ;) Allt är bättre då, hihihi (A) 
Nej nu ska jag inte vara så (A)
 
Men nu ska jag fixa lite lunch, och kanske sätta mig på balkongen och njuta. Det är riktigt varmt idag, men jag har absolut ingen lust att vara ute ;) ;) ;) 
 
PUSS!! ♥ ♥
 
Bjuder på denna snyggebilden
Like it, love it.
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0