Om nio timmar...

Hej mina vänner! Allt har verkligen gått i ett i dag, och jag har typ inte varit hemma en sekund, mer än att lasta in och ut saker, PUST! Men, nu är vi så sååå sååååååååå redo för Spanien! Fan vad jag längtar tills i morgon, jag längtar så galet jäkla mycket! Tur att vi snart ska gå och lägga oss så tiden går lite fortare ;)

Fick lämnat Tösen ikväll också, usch så jobbigt det var. Men jag vet att Lotta kommer ta sjuktbra hand om henne! Men jag kan inte hjälpa att jag faktiskt saknar henne sjukt mycket redan, min lilla bebis. ♥
 
Sen skulle jag säga sorry för att den inte kommit upp någon video på youtube på min packning, jag har helt enkelt inte hunnit :(
Ska försöka filma något kul att lägga upp till efter Spanien.
 
Puss!!
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0