Min bästis är bättre än din bästis!

Heeej mina fina vänner!
Idag har jag träffat min allra finaste vän ( sorry, men ni klår inte henne) i 6 timmar för att fika, shoppa och prata,prata,prata! Så jäkla välbehövligt kan jag säga! 
 
Så nu är humöret på topp när man fått prata av sig om alla ens världsproblem. Sen blev det lite träning, och jag kände mig stark i dag, måste bero på pastasalladen jag åt innan (A). Och nu är jag hemma och ska strax hoppa i duschen och sen krypa ner under täcket. I morgon ringer klockan himla tidigt nämligen, men vill man ha rena kläder till Spanien så är det bara att masa sig upp när det bara finns morgontvättider kvar..
 
Du är och kommer alltid att vara min bästaste vän ♥ ♥
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0