Första jobbdagen

Hej vänner!
Skriver från sängen igen, haha, det har blivit en ond vana känner jag.
Men dagen idag har verkligen gått undan!
 Jobbade mitt första pass, och var på jobb 07:00, usch så tidigt. Men jag trivs verkligen efter bara en dag. :)  Kan inte säga så mycket än känner jag, men det va riktigt trevligt och roligt iallafall.

Slutade klockan ett, och då körde jag hem och tog en två timmar lång powernap. Sen blev man väckt av Rasmus för han hade köpt en superfin bukett till mig!

Sen åkte vi ner och tränade sista passet för denna veckan, och jag var sååå trött, men körde ändå fullt ut så gått det gick.

I morgon väntar först möte och introduktion på jobb med ett gäng andra vikarier. Och efter det ska jag med Rasmus ner till stan för att fota studenterna, och sen ska vi till Malmö för att se Spy på bio, mys!!


Mina favoritblommor :)

Åtta år med den bästa människan i mitt liv ❤️








Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0