1.a Juni

Hej på er!
Hoppas ni haft en fin helg? Det har jag :)

I Lördags gjorde jag verkligen ingenting, och jag älskar att göra ingenting! Rasmus var iväg och fotade bröllop, så jag spenderade kvällen med 15 bitar sushi och film.

 Igår firade vi mors dag, och mamma fick present och hon bjöd på frukost, mysigt! Sen underhöll jag mig med att storstäda, rensa och plocka i ordning, så nu är här jättefint hemma! Och jag mår bra i själen.
 
Iallafall, så ringde klockan 06:00 i dag, och jag har sovit som en kratta i natt....kul. Men det är bara att gå upp och hälla i sig kaffe, så fixar vi denna Måndagen också.
 
Puss
 
Usch så trött!
 
Men i dag är det 14 dagar till Spanien!!

Alla dagar man får äta sushi, det är väldigt bra dagar det!


 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0