Sparlåga

Denna veckan är riktigt kämpig kan jag säga er, och fy för så trött jag är! Går på någon form av sparlåga just nu, och längtar lite smått tills på Söndagkväll då jag får gå och lägga mig utan att ställa klockan. Och det är inte alls som jag ogillar mitt jobb, det är bara så mycket nytt att lära sig att man blir helt slut i huvudet, och vill ha en kort paus för att smälta allt.
Annars trivs jag så himla bra hos mina små tanter på vår avdelning.
 
Men nu är det bara Lördag & Söndag kvar sen har jag krigat mig igenom denna veckan. Hoppas bara på att jag få några fler tider nästa vecka, för jag pallar inte sitta hemma. Och när jag typ dessutom är pank också, så är jag hellre på jobb och gör nytta än att sitta och tröstäta godis ( brukar bli så) för att jag har svintråkigt!
 
Men iallafall så har jag nyss kommit hem från en liten fika med Lotta, Malin & Marina, och tänkte ta en snabb power-nap så jag är pigg tills klockan 6 då jag ska till Pau och grilla :D
 
Ha en trevlig Fredag så hörs vi.
Puss & kram ♥ 
 
En färsk från sängen
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0