Måndag 13.e Juli

Men åhhhh!
Jag hatar när det blir missförstånd, och speciellt när det gäller jobb! :( Tydligen skulle jag jobbat morgon i dag och inte kväll, suck! Så i dag blev det inget jobb utan det passet får jag ta i morgon i stället.
Ja, det är ju inte hela världen egentligen. Rätt skönt att börja veckan med en ledig dag, så man kan spurta på resten av veckan.
 
Så nu har jag precis ätit lite frukost, och vet faktiskt inte vad jag ska hitta på. Det är riktigt höstväder ute idag igen, regn & rusk, så jag får nog bli inne :)
Måste dock säga att med detta vädret utanför fönstret så kan jag inte hjälpa att jag längtar lite efter hösten och vintern! Speciellt hösten och alla fina löv och regnrusk (= du kan sitta inne och mysa). Men det är klart jag är såhär varje år mellan Maj-September, och jag bara längtar och längtar efter julen och allt mysigt som händer på hösten. Och fast än det är myisgt på sommaren, så är det som sagt samma sak varje år :P
 
 
 
 
Åhh så mysigt det är, hösten är lätt min favorit årstid ♥
 
 
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0