En ledig dag

Hej vänner, äntligen vaknade jag upp till en ledig dag! Så himla skönt, och sömnen jag fått i natt har varit helt underbar!
Idag skulle jag med mamma och handla till Sofias babyshower på Söndag, och vi fick hop en fin liten present till henne och flickbebisen ♥ Så mysigt, och jag med min bebissjuka längtar ju ihjäl till bebis kommer! 
 
Annars så händer inte mycket, har bara chillar hela dagen, och guuuuud vad skönt det varit! Är ledig i morgon också, och ja då händer inte mycket heller ;)
 
Nu ska jag dock förbereda mig för ett Iw-pass klockan 7. Sen blir det en dusch och hopp i säng. Och på tal om dusch så har jag börjar använda kokosolja i mitt hår, för det ska vara bra för håret. Men alltså gud vad mitt hår ser risigt ut :O Så himla tråkigt! 
Men men, jag kämpar på för att få det att växa :P
 
 
Köpte en celsius idag också, så längesedan och så himla gott ♥
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0