Semla

Hahaha, jag är knäpp!
Har precis ätit en semla, och jag har nog aldrig ätit en sån sååå långsamt som jag gjorde idag. Njöt av varje tugga!
 
Nu blir det inget mer förens tidigast min födelsedag, om jag vill ha något då. 
Det känns faktiskt väldigt bra att göra så. Och om jag ska va ärlig så har jag aldrig haft sån disciplin som jag har just nu. Rör inget! Inte ens igår på festen, drack bara Ramlösa hela kvällen. Åt inget godis, chips eller ostbågar (jag älskar ostbågar!) Har verkligen nolltolerans mot ALLT!
Tror det beror mycket på att jag har både Rasmus och mina närmsta vänner som stöttar en. 
(Vet att jag kanske tjatar mycket om det här på bloggen. Med det är mitt sätt att ventilera mig, och jag tror att där säkert finns någon som känner igen sig i det jag skriver.)
 
Men ja, annars har det inte hänt mycket idag, vi har bara chillat i vars en hörn av soffan. Va hemma rätt sent i går, men det va supertrevligt!! :D
Måste säga att jag älskar mina vänner & min pojkvän så himla mycket! ❤️
 
Puss
 
 
Den va goood!
 
Outfiten igår.
Kavajen har jag fått från farmor
Jeans- Gina tricot
Svarta converse 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0