Lördagsfrukost

Gooodmorgon Lööördag!
Och solen lyser på oss i dag, kan man bli annat än glad då? Nä, skulle inte tro det! :D

Sitter och käkar en liten Lördagsfrukost just nu, och väntar på att pappa ska höra av sig, för vi ska ut och springa! Tummen upp.
Annars, så ska vi på examensfest ikväll ju, och jag ska hinna fixa det sista med presenten också. Ska fota den så ni får se. Vi blev verkligen sjuktnöjda med den. :D

Puss & kram

 
 
 
 


Postat av: linda

testa ricin olja ta det 2 gånger i veckan, det hjälper lovar jag :) sen klipp inte håret mer än nödvändigt. Jag klipper mitt var 2de år. nu klippte jag dock i sommras men frisören tog mer än vad hon skulle men e lika långt igen tack o lov. Sen ska du helst undvika värmeprodukter. helst inte plattång. det slits mer än vad man tror. Du kan köpa den aragan oljan på apotea o ta på topparna jätte bra, sen tvätta håret helst bara 1 gång i veckan, på sommaren e det ju lite skillnad, kram

2015-01-18 @ 01:10:48

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0