Fredag i blodet igen!

Gooood mooorgon!
..I ett försök att låta lite pigg. Fattar inte vad problemet är, men jag kan fan inte sova på natten! Har hållt på såhär sen i Tisdags, suck!
Och nej, det är inget jag grubblar över som håller mig vaken.. får hoppas det släpper nu i helgen.
Men trots min trötthet så blir det skolan i dag 10-15, och sen ska jag kuta till bussen för att hinna hem till fyra, vill träna skivstång kvart över fem nämligen. Hehe, här gäller det att planera sitt liv kan jag säga, och maten också.
 
Och på tal om mat så slank frukosten precis ner i magen, grahamsgröt så klart, det är så himlans gott! Och nu ska jag bara vänta på att klockan blir tio över, så jag kan åka till min buss och sen till skolan.
 
Ha en überbra Fredag, så hörs vi kanske i eftermiddag.
Puss 
 
C-vitamin dricka Grahamsgröt m. mjölk & kanel l Kaffe l Macka med onsalakorv l Vitaminer
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0