Fredag 9.e Januari

Hej mina vänner!
Äntligen börjar rutinerna så smått falla tillbaka. Man blir nästan lite knäpp av att vara ledig så många veckor i sträck.

Men nu är iallafall skolan igång, och så även träningen (lite smått). Känns underbart att vara tillbaka på skolan, och efter vi hade redovisat vår superfina modell i Onsdags så kändes allt mycket bättre.
Nu är det bara ett muntligpresentation och en (dum) hemtenta kvar, sen kan man pusta några dagar innan nästa kurs och praktiken börjar.

Men som sagt, det är skönt att ha och göra.
Så nu är jag på väg in till skolan några timmar för att skriva klart arbetet till presentationen med Angelika, massor kvar! Kämpa kämpa.

Får sefram emot ikväll när jag kommer hem till mina morots- och gurkstavar.
;)

Hjärtat hade fixat frukost idag, så mysigt! ❤️

Årets första löprunda i Onsdags. Härligt! 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0