Söndagsångest

Hej hej hallå!
Då va det Söndag, och hjälp vad helgen gått fort! Men det har ju lätt varit den bästa i februari :)

Igår blev det ju kinamat med rasmus familj, och jäklar så gott det var! Finns inget bättre alltså.

Och idag ansiktsmålare jag barn till fjärilar innan jag och pappa gav oss ut på en 5 km lång löprunda i det härliga solskenet. I morgon börjar jag styrketräna ordentligt, ska även ta med min loggbok så jag kan anteckna alla övningar. Spännande att se hur långt jag kommer på 2 månader, toughest om 69 dagar! 

Nu ska jag äta middag, puss på er ❤️


Superbra väder att springa i!






Postat av: Jonna

Aaah fina ni är :)

2015-02-23 @ 14:15:07
URL: http://jonnachristensen.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0