TBT: till emoperioden i mitt liv

Hej min hjärtan!
Ja som ni nog förstått så är jag lite beroende av mina "TBT-inlägg" då detta blir den andra på raken. Men så är det och jag gissar på att ni tycker det är kul för besöksantalet ökar alltid när jag slänger in dessa inläggen.♥  
 
..Sen kan det bero på att jag fyller 25 år om mindre än två månader, och det nog är åldersnojan som spökar kanske?! Men jag satt iallafall och kollade igenom lite arkivbilder och tänkte att jag måste ju göra ett kollage av min såkallat "emo period"! Gud så roligt det är när jag tänker på det, men alla har väl haft sina perioder? Jag gick igenom både fjortis- och emoperioden.. men detta är jag, då iallafall. Jag älskade stilen, och älskar den fortfarande :D
 
Well enjoy.
 
'
'
 
 
 
Rasmus slå mig inte för detta, hahaha :D <3
 
 
 
 
Nej den är fake! Så tuff var jag på den tiden och gick ibland om kring med fakepiercing i läppen...
 
 
Jag tror jag inte är mer än 15 år på denna bilden. Gud allså!
 
 
 
 
 
 
Sen har vi en liten Fjortis-Kajsa x2. Jag kommer ihåg att det vara så populärt att ha pärlhalsband på den tiden.
 
 Denna har ni sett innan, men den tål att upprepas.
 
 
(Tidsinställt)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0