Massa mys

Hej min hjärtan! Gud så dålig jag är på att uppdatera, förlåt! Men jag är ju lite så, att jag inte vill lägga upp något om jag inte har en bild till..hehe (A)
 
Men iallafall så blev det skolan i går, rätt drygt då alla redovisade om samma sak, men då har man iallafall förstår rätt om alla säger samma. Sen gick vi igenom tentan vi ska ha i Januari, och nu har jag lugnat ner mig brutalt mycket! Så nu ska jag börja om med plugget för jag har fokuserat på helt fel saker. Tur att Emilia finns så hon kan lugna ner mig. ♥ Himla bra tjej det där!
 
Men det blev en väldigt sen Fredag i skolan och jag var inte hemma förens halv 6, usch så trött jag var! Men efter det skulle vi upp till pappa, dels för att börja renovera vårat medicinskåp som vi fyndade på loppis förra helgen, det kommer bli SÅ fint! Och sen skulle vi kolla på idol också. 
Jag och pappa hejade stenhårt på Amanda, men fast än hon kom tvåa så lär kom ändå komma riktigt långt.
 
Idag ska jag hem till Malin med mina andra fina tjejer, för vi ska julmysa och baka pepparkakor. Så om 10 min ska jag & Lotta bege oss ner till Konsum för att handla lite Non-stop och saker till att göra egen kristyr. :D 
 
Så det är vad jag kommer hitta på i kväll. I morgon händer också massor med saker, och dagen börjar redan 07:30, för jag ska köra pappa till flygplatsen.
Men nu ska jag käka upp två mackor och lyssna klart på "Välmående-podden" med Jossan & fia, jag är helt tokig i poddar!
 
Men vi hörs, ha en fin Lördag. ♥
 
 
 
Finns det något ni skulle vilja att jag skrev mer om så får ni gärna slänga in en kommentara. 
 
 
Älska dig själv, du är bra som du är ♥



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0