Måndagsångest någon?

 
Hej finisar! Här sitter jag i min myströja uppkrupen i soffan med en kaffekopp och tittar på musikhjälpen på tv. Någon som sa Måndagsångest? Nej inte direkt!
 
Har suttit här i typ en timme nu, och alltså jag kan inte slita mig, man vill liksom inte missa något av det som händer på tv. Sen fick jag hem min glossybox i dag också, och denna gången var den riktigt bra! Fick ett värmespray som jag verkligen behövt. 
Vill ni ha ett julklappstips till kompisen, mamman eller systern, så hade jag lätt köpt en glossybox. Kanske inte en hel prenumeration, men en box kostar bara 139:- , så det är ju perfekt!
Sen finns det ju The man box också, om ni har problem att hitta något till pappa, pojkvän eller killkompisen. 

På tal om julklappar, är ni färdiga med era än? Jag har bara några till Rasmus kvar. Men i år är det så himla svårt! Dels för att han inte önskar sig något och dels för att vi liksom bor tillsammans, och då köper man hellre saker ihop. Jag säger bara det, att den dagen jag har ett ordentligt jobb så ska vi lätt köpa typ en resa i julklapp, så vi kunde åkt iväg i typ Januari-Februari då vädret är som värst!  :D
 
Men ja, nu ska jag käka upp min väldigt sena frukost och sen ska jag väl försöka ta tag i plugget, motivation är inte på topp, men skolan slutar på Fredag så det är sista spurten nu.
 
Puss, älskar er ♥
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0